Досвід роботи

Зараз немає необхідності переконувати будь – кого в тому, що англійська мова – це не тільки вікно, але й двері у великий світ. Куди б ви не приїхали – від Аляски до Японії, вас зрозуміють, якщо ви будете говорити англійською мовою. У вирішенні завдань, які стоять перед школою, велика роль належить вчителю. Глибоке розуміння вчителем тих завдань, розуміння того, що чекає від нього учень, розуміння того, який урок принесе йому почуття задоволення і радості – одна з можливостей підвищення якості уроку іноземної мови. Кожний учитель повинен стати творцем, знайти свою методику, яка відповідає його особистим якостям і потребам учнів. Головним завданням школи є виховати творчо-мислячого учня. А такого учня може виховати лише творчо мислячий учень. Свій творчий підхід до навчання іноземної мови я вбачаю в тому, щоб протягом кожного уроку досягнути найбільшої мобілізації уваги, активності кожного учня. Досягнути такої мети можна лише при творчому підходу до підготовки уроку. А тому свої уроки я починаю ще вдома. При підготовці до уроку я чітко визначаю тему (підтему) уроку. Це дає мені можливість відібрати необхідний лексико – граматичний матеріал, відповідну слухово – зорову наочність, створити на уроці типові для даної теми ситуації спілкування. Визначення мети уроку допомагає мені передбачити оволодіння на певному рівні навиками монологічного та діалогічного мовлення, аудіювання, читання. Після визначення теми і мети уроку я продовжую хід уроку, види робіт на уроці, форми і методи навчання, які я з року в рік удосконалюю, щоб досягнути високих результатів у навчанні; щоб вирішити саме головне завдання – навчити учнів працювати на уроці. Я, звичайно, стараюсь запланувати опитування учнів на кожному уроці, а це дає мені можливість передбачити варіанти їх відповідей. Однією з передумов досягнення високих результатів я вважаю формування і розвиток в учнів інтересу до предмету. А тому вже з першого уроку іноземної мови я стараюсь максимум зацікавити учнів. Проводжу бесіду про роль іноземної мови в житті і діяльності людини, розповідаю про те, чим будемо займатись на уроках, що потрібно робити для того, щоб навчитись писати, читати і говорити по – англійськи, пояснюю, що тільки, систематичні заняття проводять до успіху і дають бажані результати, говорю про те, як важливо засвоїти матеріал на уроці. Щоб зацікавити дітей до вивчення іноземної мови, я намагаюсь добре вивчити дітей, жити їх життям, пов’язую навчальний матеріал з реальною дійсністю з особистим життям учнів. Наприклад при вивченні теми „Подорож” вчу дітей вести діалог чи описувати країни, цікаві місця, які б вони хотіли відвідати чи то відвідували; яким видом транспорту вони хотіли б подорожувати і т.д. Для розвитку інтересу до предмету я використовую різні додаткові форми та методи навчання. Для того, щоб уроки були цікаві використовую багато додаткових навчальних посібників, проводжу ігри, співаємо пісні, вивчаємо рифмовки. У захопленні учнів предметом велику роль відіграє особистість вчителя, його професійність, відданість справі, любов до дітей, почуття гумору, його артистичність. Я добре усвідомлюю, що позитивний психологічний клімат на уроці є необхідною умовою досягнення позитивних результатів. А тому я завжди намагаюсь бути в доброму настрої, підтримувати атмосферу доброти, бути справедливою, уважною і чуйною; створюю підвищений емоційний стан уроку за допомогою темпу різних відтінків мови, гри. Бо розумію, що людина повинна жити не тільки розумом, але й духовно, емоційно. На кожному уроці домагаюся не тільки засвоєння учнями певних знань, певного фактичного матеріалу, а передусім вироблення або удосконалення цілком конкретних мовних умінь і навичок. Обов’язок учителя – навчальну роботу спланувати так, щоб кожне заняття було певним етапом у формуванні в учнів умінь і навичок. Повідомлення нового матеріалу має бути завжди пов’язаним з формуванням певних вмінь. Не треба забувати, що читання іноземною мовою, як і рідною, є одним з видів комунікації, а тому головним у читанні має бути його смислова сторона, розуміння змісту прочитаного і одержання нових відомостей. Отже, провідна роль у навчанні читання належить розвитку вмінь добре розуміти те, що читається. За умов відсутності іншомовного оточення читання є одним із найважливіших напрямків оволодіння іноземною мовою. Воно дає змогу отримувати необхідну інформацію, сприяє розумінню учнями важливості вивчення іноземної мови, загострює інтерес роботи над нею. Веду позакласну роботу з англійської мови,беру активну участь у проведенні тижня англійської мови у школі (виховні заходи «День Подяки», гра «Щасливий випадок», « ») працюю у тісному зв’язку з іншими вчителями-предметниками. Постійно підвищую свій фаховий рівень: випустила методичні посібники «Я іду на урок» та «Застосування навчальних ігор на уроках англійської мови»; була учасником окружних та районних педчитань на тему «Розвиток освіти в с.Поториця». За даний період домоглася вагомих результатів: брала участь у конкурсі «Класний керівник року 2004» та «Вчитель року 2003», де зайняла ІІІ місце; у районному конкурсі на кращу презентацію до уроку «Віртуальна подорож англомовними країнами»-ІІІмісце ; створила програму для заняття гуртка «Єврклуб». Мої учні кожного року є учасниками інтерактивних конкурсів «Грінвіч» та «Puzzle», «Europa Nostra» , «Як добре знаєш ти Європу» окружних і районних олімпіад.

Немає коментарів:

Дописати коментар