Метод зеленого олівця полягає на зміні техніки навчання що отпирається на підкреслення помилок, які зробила дитина на концентрацію і вирізнення найдосконаліших елементів.
Замість підкреслювати в зошиті червоною ручкою зроблені дитиною помилки позначте зеленим кольором те, що вийшло направду добре.
Замість підкреслювати в зошиті червоною ручкою зроблені дитиною помилки позначте зеленим кольором те, що вийшло направду добре.
Яка ж різниця між цими двома технікамиi?
- Використовуючи червону ручку для позначення помилок ми концентруємо свою увагу на тому що є зле, неправильне, недосконале. І нажаль це закарбується в пам"яті дитини - тицяння помилок. Підкреслення їх червоним кольором викликає при тому багато неприємних емоцій: почуття стиду, слобкості, недосконалості, страху і т.д.
Друга техніка полягає у вирізненні того, що вдалося. Таку оцінку супроводжують зовсім інші емоції та поведінка. Свідомо чи ні, дитина напевно повторить те, що зробила добре(і те, що було помічено і оцінено). Тут ми маємо справу із зовсім іншою самомотивацією: дитина не буде зосереджуватися на тому, щоб не зробити помилку, але буде прикладати зусилля, щоб повторити успіх. Це є діаметральна відмінність в структурі думки. - Який вплив на подальше життя має виправлення помилок зроблених дитиною?
- З дитинства ми вчимо дитину зосереджувати увагу на недоліках, на тому що є не так і на тому, що ми думаємо, що це неправильно.
- Червона ручка, що підкреслює помилки дитини, залишиться в її свідомості на все життя. І разом з цим почуття недосконалості. Це може бути однією із перешкод на шляху досягнення успіху та задоволення в житті.
- Оцінюючи не підкреслюй помилок
- Виділяй те, що вийшло ДОБРЕ.
- Переклад з польської


Немає коментарів:
Дописати коментар